tisdag 16 oktober 2012

T R Ö T T

Känslan att komma hem från skolan, sätta sig på toan innan man tagit av sig skorna för man inte haft tid att pissa i skolan, slänga av sig sina cykelsvettiga kläder, dra på sig mys-shortsen och slå på tvn är oslagbar. Det är fortfarande oklart om den är oslagbart skön eller oslagbart fruktansvärd. En filosofisk person kanske skulle sagt att det är en kombination av båda. En sak är säker, när jag suttit ett tag i soffan och börjar frysa om fossingarna, då går känslan mot den fjärde kvadranten (oändligt negativ). Därför ska jag nu gå och hämta mig ett par extra långa sockar.

Jag ser fram emot tre dagar till den här veckan som kommer se exakt likadana ut. Man har ju något att göra i alla fall. Samtidigt som tentaperioden närmar sig, närmar sig även min tonsillektomi. Halsmandlar skall avlägsnas om cirkus 13 dagar. Jag förväntar mig att det kommer bli brutalt. Har läst mina informationspapper idag och ska dit på förberedande besök imorgon. SHIIIET!!!

Nu ska jag börja tänka på middagen. Peace out /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar