tisdag 30 oktober 2012

I'm alive!

Det är drygt 24 timmar sen jag vaknade upp ur narkosen utan halsmandlar. Hade en lagom trevlig upplevelse efteråt, då jag spydde upp allt blod som runnit ner i magen under operationen. Kändes som rena rama True Blood-avsnittet. Eller näh, det var förjävligt. När jag kom hem slutade jag spy, Karna bäddade ner mig i sängen och sen sov jag gott i ett par timmar. Just nu njuter jag av att rida på riktigt starka smärtstillandes våg och går omkring i lägenheten och letar efter mitt borttappade örhänge. Jag kommer vara pigg i en dag till, sen kommer det börja göra riktigt ont. Då är det tur att Karna, min söta lilla sjuksköterska, ska hämta ut mera piller och glass. To be continued...

P.S. Det är gött att få äta chokladpudding till frukost. D.S

1 kommentar:

  1. Mysigt det låter dude. MEN bra att du lever! Miss djo. kram ♥

    SvaraRadera