onsdag 17 oktober 2012

11000-strecket

Varje gång jag loggar in ser jag hur många sidvisningar min kära blögg har. Nu är det uppe i över 11000 stycken. Om man räknar bort cirka de 5500 klick som min mor mest troligt har orsakat är det ändå 5500 stycken klick av andra människor. Måste säga att jag är lite stolt över att Du (ja, DU!) går in och läser mina näspetande, lagom korkade inlägg. Schönt helt enkelt!

Tentaplugget får vidare. Har idag fattat algebrans genom tiderna svåraste problem samt skrivit färdigt biologins genom tiderna tråkigaste uppsats. Hoppas att den lägger sig långt ner i alla webbaserade arkiv och håller sig där. Väldigt länge.

Idag fick jag en även en kupong av ICA för att jag har handlat så mycket. Vad jag köpte för den är ganska givet. Kostar 49 kronor, är gjord av grädde och världen har Ben och Jerry att tacka för den. GLAAAAASS!!!!!!

1 kommentar:

  1. Camilla utan disciplin...22 oktober 2012 kl. 20:40

    Du är så himla disciplinerad som inte langar blogginlägg i tenta-period!

    SvaraRadera