tisdag 23 oktober 2012

Jahaja

Här får man kommentarer om att det är bra att man inte bloggar under tentaperioden. Det är ju logiskt, under tentaperioden ska man enbart plugga och inget annat. Men jag har ju inte undvikit att plugga, jag har istället drivit ett projekt vid namn: DET MEST ULTIMATA OCH INFORMATIVA BLOGGINLÄGG I BLOGGANDETS HISTORA. Ja, det är fortfarande lite av ett "working-name". Det har ju varit en sån där tid när det hänt så mycket att jag fått lite ångest över att skriva om mitt helt fantastiska liv. Här kommer ett extremt vackert collage med tillhörande historia:


Mama-bear kom till byn i fredags. På lördag handlade hon en massa fina saker till mig (skor, jeans, örhängen) och jag handlade fina saker till henne.... Nej, just det. Jag handlade till mig själv. Jag köpte bland annat den ack så viktiga prydnadskudden som nästan gjort min säng komplett. På söndag promenerade vi samt åt mat. Det var gott. Igår var det tenta och som alltid när jag kommer hem från en tenta kände jag mig manglad i hjärnan. Därför köpte jag tre kilo färg, en pensel och började måla allt jag kom över. Bland annat min tv-möbel samt lite tavelramar. Ytterst fräscht! Om man känner för att sniffa lite målarfärgsångor kan man komma förbi mig, det är rena rama rastafari-stämningen här. 

Allt från mig, hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar