tisdag 9 oktober 2012

RUBRIK

När det inte kommer några inlägg på denna blogg kan man tro att inget intressant inträffar i mitt liv. Jag kan meddela att det är tvärtom. När det händer många roliga saker får jag sådan ångest över att jag måste pressa fram en stor mängd finurliga inlägg om mina upplevelser att det oftast slutar i att jag inte skriver något alls. Skulle vara så mycket bättre om allt det roliga hände med jämna mellanrum så jag slutar skriva inlägg om makaroner och istället beskriver min lagom roliga vardag. Livet är hårt ibland.

Här kommer ett urval av det som hände i helgen:
- Såg både soluppgång och solnedgången i lördags
- Sprang två sträckor på 25-manna och kände mig allmänt hardcore
- Tryckte i mig en pizza innan de fyra grabbarna vid bordet hann säga: Åh fan.
- Dansade loss på årets fest

Ja, och nu ska jag springa intervaller i leriga blöta skor. Mums! /S:et

Bärande av tvättmaskin. Jag agerade åskådare samt moraliskt stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar