fredag 11 maj 2012

Fredag!

God morgon, god morgon. Just nu skulle jag egentligen varit på väg till mora för att hälsa på min vän Frida över helgen. Istället ligger jag däckad i sängen med feber och grovt halsont. Tråkigt tänker kanske ni, och det gör jag med! Det är jättetråkigt. Jag och Frida hade storslagna planer på att paddla kajak och åka rullskidor och allt möjligt. Nu byts det ut mot snorpapper istället.


Jag bör dock kravla mig upp snart och knapra lite alvedon. Har nämligen möte med min handledare klockan två och eftersom mitt hår står åt alla håll bör jag göra något åt det. Ser verkligen fram emot att kombinera min huvudvärk med lite hårföning.


Allt från mig, vi ses i marschallens skugga! /S:et


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Åh jag lider med dig! Missade ju silva league-sprinten och 10-mila som jag längtat efter så länge på grund av en dum förkylning som fortfarande inte gett sig utan gör att jag hostar typ varannan minut... Men efter den här helgen tänker jag inte va sjuk mer, jag vägrar!
    Hoppas du mår bättre snart :)

    SvaraRadera