måndag 21 maj 2012

Måndagen

Måndagar är alltid lite av ett antiklimax. Har oftast varit iväg på tävling hela helgen och nu kommit hem och fått andas ut. Det är skönt. Men å andra sidan betyder hemfärden från tävlingen att tävlingen är över, och det vill man ju inte?! Det är som lördagen efter O-ringen. Campingen töms, mäss-tältet plockas ner och några få knatar hem efter en lyckad bortamatch. Ingen vill ju att det ska ta slut. Idag är en extra tråkig dag, eftersom jag inte kommer åka på några större tävlingar förrän O-ringen och det är ju jättelångt tills dess! Jag kommer sakta men säkert att tyna bort med den tanken virvlandes i huvudet.

Dock som med alla mina tråkiga utläggningar så avslutar jag med en bra. Jag kan nu stolt meddela att mina fötter nu börjar bete sig som mina fötter igen! Igår måste nog ha varit min bästa tävling på mycket länge. Den där legendariska känslan fanns det hela tiden, jag gled fram som på moln och njöt av banan. Så jävla nice! Har lagt in kartan i kartpärmen med ett liten stjärna i kanten, för detta skall kommas ihåg.

Nu mat, sen träning. Över och ut /S:et





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar