lördag 29 september 2012

Tjohooo!

Oj, vilken vecka det har varit. Efter två helgers SM var jag totalt utpumpad. Jag har nog inte gjort något ordentligt den här veckan. Mest bakat och kollat på tv. Men det livet är ju också gött! Har upptäckt ett gäng  nya låtar också, så när jag har dåsat i soffan har jag även fått njuta av många ljuva toner. Underbart.

Ikväll har jag storslagna planer. Ska åka och hälsa på i min gamla lägenhet där det bjuds på go-middag! Det ska bli ytterst trevligt. Lovisa och jag ska ut på en löptur i regnet innan. Om en timme springer hon hit, sen springer vi till henne och sen springer jag en vända till. Allt är väl genomtänkt och tidsoptimerat.

Vad händer annars då? Jo, jag har ju klippt av mig allt hår! Inte riktigt allt kanske, men nästan. Jag skulle kunna titulera mig som schtekare, för min frilla är AWESOME! Håller på att sticka en passande mössa till den nya frillan också. Som tur är har grannen samma frilla så jag får expertråd av någon som har varit i branschen länge.

Kört och bra.

1 kommentar:

  1. Ooooh! Måste säga att den var riktigt steekig sara, me like!!

    SvaraRadera