söndag 9 september 2012

Kväll

Det finns saker jag borde göra (diska) och saker jag tänker göra (gå och lägga mig). Dessa två kategorier är två helt skilda saker. Varför är de saker jag borde göra aldrig det jag tänker göra? Jag har en inbyggd generator som automatiskt kortsluter vid tanken: jag borde göra... Och så gör jag inte det jag tänkt att jag borde göra. Man kan ju se det som en negativ egenskap, men jag väljer att se det på ett annat sätt. Jag är ju som sagt en färgstark person och välkomnar mina konstiga personlighetsdrag. Om jag inte älskar mig själv helt och fullständigt blir livet faktiskt lite tuffare. Nedan kommer en lista på saker jag har lärt mig att älska:

- Det faktum att, hur mycket jag än försöker vara en macho snickar-snubbe, alltid kommer vara en pimpinett ung dam.
- Det faktum att jag förvandlas till en trotsig, trött treåring efter klockan tio.
- Min falska vanliga sångröst.
- Min ganska fina Elvis-sångröst.

Över och ut från mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar