söndag 16 september 2012

Söndag

Är tillbaka efter en fin helg i Lumshedens skogar, där jag köttat som aldrig förr. En fin 18-plats blev resultatet av året lång-SM. Jag lyckades ta mig till final för första gången någonsin på en långdistans och det efter ett år av skador. Känns sjukt gött! Jag fick även umgås med mina favoritflickor från klubbarnas klubb, Vittjärvs IK. Och det var så mysigt att vara tillbaka till Viken att jag måste smita från skolan några dagar och åka dit redan på tisdag. Jag ser fram emot lite rekreationspass och vattenlöpningsintervaller på Parkbadet. Sweeeeet.

Jag sitter nu och kollar på lite naturprogram och ska dricka en massiv kopp te. Har hunnit baka lite kakor också. Mumsigt värre. Något annat som är mumsigt värre är att min och min kära vän Josefins favoritband släpper nytt album på tisdag. Vilka det är? Inga mindre än The Killers! Jag dör lite smått av tanken. Därför bör jag sluta skriva nu så jag kan njuta av mina sista dagar. Peace /S:et





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar