tisdag 4 september 2012

God morgon!

Dag nummer fyra i läggan och jag börjar få det lite mysigt här inne. Ett par gardiner uppe, P3 spelas konstant och jag har under morgonen hunnit undersöka områdets löpstigar. Det bådar gott må jag säga! Jag har med pompa och ståt även satt upp en lapp på min brevlåda där det står Lundsten. Det var nästan med en liten tår i ögat jag gjorde detta.

Igår började jag ju skolan igen! Det verkar bli en spännande termin. Först ska det slavas med den mest verklighetsrubbade linjära algebran och sedan får man även tid att chilla i kursen biologisk mångfald. Igår beskrev föreläsaren genetik. Har vi hört det förut? Men det verkar faktiskt vara roligare än jag förberett mig på. Vi ska ju till och med på studiebesök på botaniska trädgården på fredag!

/S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar