tisdag 3 juli 2012

Tisdag

Puh, nu är jag trött. Jag har tränat två pass idag samt sytt en klänning. Jag är mycket stolt över mig själv, något som alla bör vara när man gjort något bra. Nu ser jag fram emot en kväll med Kommissarie Barnaby i Morden i Midsomer och saker att trycka in i munnen. Mat alltså. Har jag nämnt att far fick en glassmaskin i födelsedagspresent? Jag trodde att jag skulle smälla av när jag upptäckte det. Igår invigde jag den med en starkt chokladig gräddglass. Den blev mycket bra. Nästa gång ska jag nog experimentera lite med nötter och dylikt. Chokladen är dock ett stående inslag i mina glassar. En glass utan choklad är som ett träd utan stam. Hemska tanke.

Nu är det dags för korv-middag! Peace.

En liten sneak-peak på klänningen jag gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar