söndag 8 juli 2012

Söndag.


God kväll! Ovan ser ni dagens outfit - megatrött. Igår var det party hos husvagnsgänget och idag var det långpass. Det var en så kallad paradox. Å ena sidan njöt jag till fullo av att kunna springa hela 12 kilometer med fötter som inte skrek av smärta men å andra sidan var jag ytterst trött. Så kan det gå när man är ute och ränner med gamlingar hela natten lång. 

Igår hann jag även med en tävling, där det gick totalt megakasst. Jag tror många av mina konkurrenter kan instämma då jag studerar sträcktiderna. Från det kan man också utläsa att det verkar som min sedan länge förlorade löpform börjar infinna sig och jag börjar ha vissa förhoppningar att jag kanske inte behöver varken gå runt eller komma sist på någon etapp på O-ringen. Det verkar finnas ett ljus i slutet av tunneln ändå!

Peace out /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar