tisdag 10 juli 2012

Tält-tagg

Idag har jag gjort två roliga saker. Först satte jag upp tältet som vi ska bo i under O-ringen. Det är stort och lyxigt! Har till och med ett fönster med gardiner och extra högt i tak. Det ser onekligen ut att bli en riktigt rolig semester. Om det regnar kan vi ligga i fosterställning och gråta tillsammans, för tältet är så stort att det ryms många människor.

Sen har jag även fått ordning på gitarren (det var en överdriven mängd delar som behövdes bytas ut) så idag har jag suttit hela dagen och plinkat på lite Bruce Springsteen. Jag är fortfarande lika hopplös på B-moll som i morse, men i övrigt går det framåt. Tyvärr så får mor semester imorgon och som den fruktansvärda sopranen jag är känner jag mig absolut inte bekväm med att sitta och sjunga inför andra. Kanske hyr in ett proffs eller något. To be continued helt enkelt. Nu ska jag ut och löpa snabbt!

/S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar