söndag 3 juni 2012

NORR

The eagle has landed. Baby-bear's home. Hej älskling, jag är hemma! Man kan uttrycka sig på olika sätt, men syftet är detsamma. Sara är hemma. I Sävast. Hos Papa-bear och mama-bear. Och inte nog med, inom kort kommer det även bli family reunion i Åre då hela familjen under ett antal dagar ska befinna sig på samma ställe! What's up med det liksom?! Som ni märker har vi ett antal olidligt spännande dagar framför oss.

Under mina tio dagars ledighet innan jag börjar världens bästa jobb (mer om det senare) ska jag njuta. Detta görs möjligt av att mamma just nu bakar massiva mängder bakelser till Papas 50-årsfest och någon måste alltid offra sig och slicka skålen. Jag tar det på mig det ansvaret. Nej, det är lugnt mor. Jag fixar det. Verkligen. Du behöver inte slå mig med slickepotten.... Okej, jag och mamma kan dela på det ansvaret.

På återseende, kära vänner /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar