onsdag 20 juni 2012

Onsdag

God kväll! Mina ben är möra och håret luktar gott. Av det kan man dra slutsatsen av att jag har tränat samt duschat. Träningen gick bra, så även duschandet. Det fanns varmvatten, vilken njutning! Duschade iskallt igår morse (efter min och Stinas morgonjogg klockan fem på morgonen) och det var inte särskilt skönt. Uppiggande my ass, jag ville bara gå och lägga mig under täcket igen.


Imorgon avslutar jag min andra vecka på institutionen för medicinsk kemi och biofysik. Jag har skött mig förvånansvärt bra (=inte kraschat något) och faktiskt kommit fram till saker som inte många i världen har gjort. Det är en mycket bra känsla må jag säga! Jag börjar även bli ganska bra på fika-rums-skvaller, något som verkar vara mycket viktigt i vuxenvärlden.


Kanske finns det hopp för mig trots allt. Efter en god natts sömn ska jag imorgon utföra fler mästerverk! Natti natti /S:et


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar