onsdag 25 januari 2012

Puh!

Ibland är dagarna som student hektiska och det finns inte mycket tid över till det så kallade "chillandet". Idag hann jag i alla fall träna två gånger för jag var så effektiv och planerad. Jag skrev till och med upp dagens schema på en post-it-lapp och sen kryssade jag av mina sysslor eftersom. Att göra post-it-lappar ger mig tillfredställelse. Det är som att färgkoda almanackan. Gött!


Förutom mitt färgkodande har det även hänt andra roliga saker! Jag ska nämligen få finbesök på min födelse, av inga mindre än frugan och luppen! Ibland går de under psedonymerna Ida och Linn. De ska åka ända från Norrbotten/Sävast/Sävastön för att inspektera om jag dammsugit under sängen (vilket jag gjorde senast idag)! It's gonna be AWESOME om jag får citera en vis människa (mig själv)


Nu ska jag sova, imorgon ska jag koda. Natti natti!


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar