tisdag 3 januari 2012

Ny design

Läste en väns blogg och kom till slutsatsen att min blogg börjar bli lite tråkig. Jag roas inte längre av att läsa mina egna inlägg, något som jag annars alltid gör. Så börjar väl med ett litet nytt utseende. Sen bör förhoppningsvis inspirationen komma eftersom. Skulle behöva köpa en riktig kamera också, för mobilbilderna som jag lägger upp är rasande syndiga.

Jag gillar min nya header förresten. Fasansfullt fin tröja, Sandviken OLGY. Fin tid, de där tre åren. "True that!" hoppas jag att alla OLGY-folk utropar nu. Det ska jag göra varje gång jag ser den bilden från och med nu. TRUE THAT! Oj, inte så högt. Mamsen ligger ju och sover, vilket jag också ska göra nu. Natt natti!

/S:et

Grekland avec les Filles (med stort f)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar