torsdag 5 januari 2012

I min kopp

I  min kopp finns det vanligtvis te, massor av te. Idag är situationen annorlunda. Som ett bevis på att idrottare är lite smått sinnessjuka sitter jag nu och dricker varm mjölk med pressad vitlök och honung efter råd av skidåkar-Frida (som för övrigt fyller 20 år idag, grattis!!). Ont i halsen is a bitch och jag gör allt för att slippa. Inte dricka läsk, inte vara uppe sent, borsta tänderna extra noga, dricka te med honung, inte träna utomhus, inte äta godis, inte prata så mycket (går dock inte så bra) och så vidare. Nu senast provar jag alltså en så vidrig blandning att jag inte vet om jag ska få kväljningar eller ta mer. Vitlök är ju gott, mjölk är ju gott, så varför inte allt tillsammans? Om det fungerar får framtiden utvisa. Just nu ska jag fortsätta fundera på om jag kan köra styrka eller inte. Jag vet att svaret måste bli nej, men mitt undermedvetna försöker och försöker. Måste. Träna. Nuuuuuu.

To be continued /S:et

I brist på andra bilder: Ridtur i Kåbdalis i våras!

2 kommentarer:

  1. glöm inte kattpiss-drickan och att knarka c-vitamin också ;) kom plötsligt på att jag saknar dej massor finaste sara, hoppas vi ses snart!

    SvaraRadera
  2. Haha, det glömde jag minsann! Saknar dig med lillfjärt :D Puss

    SvaraRadera