torsdag 19 januari 2012

Antikrundan

Har kollat på ett avsnitt av antikrundan. Efter det slutade kände jag att jag behövde blogga, för jag kanske har något att säga. Det var ju länge sen jag gjorde det. Roadtrip-lägret avslutades fint med ett skidpass i Borlänge och sedan tillbaka till gamla hederliga Friskis & Svettis för lite schpinning!

Nu är jag då tillbaka i Uppsala och skolan, nytt för denna termin blir två finfina kurser som heter Beräkningsvetenskap och Organisk kemi. Kul kanske vissa tänker, andra inte. Jag ska i alla fall köpa en rolig bok, vilket höjer stämningen för mig!

Imorgon ska jag på en snabbvisit hem till norrbotten och mamsen. Det ska bli mys! Och nu skall det sovas för fulla muggar. Natti natti /S:et

Smarta molekylärbiologer!
Ida Sara Maya

3 kommentarer:

  1. Organisk kemi är kul! Speciellt om man har två föreläsare som är tvillingar och ser nästan exakt likadana ut och som dessutom har jätterolig dialekt, skriker när dom pratar och avslutar varandras meningar vilket gör att typ alla måste kämpa för att inte börja skratta under hela första föreläsningen :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, det låter totally AWESOME! Våran föreläsare heter Adolf och är väldigt stilig. Han har en super-gullig dialekt också!

      Radera
    2. De här 2 föreläsande tvillingarna?
      Vad heter dom?

      De låter passande för ett tv-program.
      Maila gärna mig på mikaela.jargarden@titan.se

      Radera