torsdag 19 september 2013

Hejdå Dalarna!

Äntligen rullar vi hemåt efter tre fullspäckade dagar i Dalarna. 13 studiebesök och föreläsningar har avverkats och jag är helt slut i hela huvudet. Jag har lyckats klämma in två sjukt bra träningspass. Intervaller och ett galet fint distanspass i skogen. Dog lite av utsikten på björkberget. Har även blivit nördstämplad av hela min klass samt a-klassen. Men jag tror att dom tycker om mig ändå.

Har tappat räkningen på hur många gånger jag har fått förklara hur man orienterar, att man inte åker skidorientering utan spår samt att nattorientering inte är så hemsk som det låter.
Det är i alla fall väldigt kul att nästan alla känner eller vet om någon som orienterar.

Aja, nu ska jag sluta babbla. Hemma om cirka 90 minuter. Förväntar mig att det står en romantisk middag uppdukad på bordet.

Tacohej!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar