måndag 11 februari 2013

Negativ acceleration gånger 1000

Jag ska försöka måla en beskrivande bild av vad som precis hände:

Sitter på en pilatesboll = kul. Har lagt ner plugget för kvällen = kul. Lyssnar på världens bästa band (The Killers, för er idiotos som inte har koll på det) = Underbart. Dricker en kopp te = Fett nice. Vad händer då om inte en total-humör-svängning?! 

Sitter därför nu med The Killers med en tekopp på min pilatesboll och surar. Av ingen som helst anledning!! Vadan detta?! Kan det vara för att jag vill att det ska vara sommar så jag kan ha bruna ben precis som Amanda har? Kan det vara för att jag inte har sprungit ett distanspass sen den fina eftermiddagen då jag spetsade mig själv i foten? Kan det vara för att mina fina turkosa blockljus är slut? Kan det vara en kombination av allt detta? Det är ett mysterium än så länge och jag bör finna ett botemedel snarast. Gillar inte att sura.

2 kommentarer:

  1. Ät nåt, sov, prata med en fin människa, klappa en katt eller typ... nåt. Tänk på din fransos!

    SvaraRadera