fredag 22 februari 2013

Heelloooo!

Hej gänget! What is up denna fredagskväll? Jag sitter och har en skön-skön ensamkväll. Ska nog snart krypa ner i sängen med några avsnitt av någon trevlig tv-serie och den nördigaste nördboken av alla, Liftarens guide till galaxen. Schööönt. Rekommenderas för alla som inte läst den. Den är så bra att man inte vill sluta läsa och så tung att man somnar av utmattning efter att ha försökt hålla den upprätt i en kvart.

Eftersom jag och min halvtaskiga rumpa idag har vilat idag har jag lite extra energi och den används gärna till att drömma lite. Idag drömmer jag om att springa uppför diverse vackra sluttningar i Skottland och tatuera mig. Stackars mamsen, hon har det inte lätt. Två av tre barn tatuerade som kriminella motorcykelfantaster. Jag kan ju glädja henne med att jag sökt jobb som mattelärare, det väger upp lite hoppas man.

Morgondagen spenderas tillsammans med kameran på balmingel. Hoppas att alla kära klasskompisar får sin skönhetssömn inatt så ni inte fular ner mina bilder! Pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar