söndag 10 februari 2013

Hej hallå!

Till skillnad från förra helgen så har jag utfört sociala aktiviteter denna helg!


  • Jag har hängt lite i min gamla lägenhet tillsammans med Lovisas, På Spåret (där Boden var med, win!) och en flaska jägermeister. Det var kul. 
  • På lördagen agerade jag klädkommitté i klubbgården och provade ut lite kläder till vänner och annat löst folk.
  • Jag hälsade på i min kära semi-syster Josefins nya lägga, där hon och Patrik piffat till det riktigt fint! Där fick jag även spö i sällskapsspel, två gånger om.
  • Söndagen kommer jag ägna åt lite plugg (ja, jag gör sånt ibland också), träning och ännu mera sociala aktiviteter med lite Sävast-folk. 
Trevligt helg helt enkelt. Jag har ju såklart inte haft någon tid alls att städa, men när jag är den enda som bor i Casa Lundsten är det bara jag som lider. Nu ska jag sticka iväg till gymmet där jag har varit varenda dag i två veckor. Så snart min stela rumpa mår bättre ska jag ut i skogen och härja. Om jag längtar? ATT jag längtar, och SOM jag längtar!! Peace.

I brist på annat får ni en bild från en klass-lunch för inte så länge sen. HIHI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar