fredag 18 januari 2013

Hej hallå. Skulle kunna fråga hur det är med er, men jag kommer ju inte få något svar. Istället berättar jag hur jag mår. Alldeles förträffligt, tackar som frågar! Sitter här lite halvt utpumpad efter ett fint pumparpass på Friskis&Svettis. Jag har idag lagt extra stor vikt vid de två viktigaste sakerna i min träning, att lära mig att stå på en pilatesboll samt göra snuskigt många chins. Det går framåt! Jag har ju köpt mig en pilatesboll till hemmet så nu tränar jag konstant på det.

Det var skönt att komma hem till min egen säng efter det Stora Äventyret (även kallat: besök i Sandviken). Fick en bonus när jag var där, min kära vän Annika ska följa med mig hem till Sävast på min födelsedag! Den är om en sisådär 29 dagar, give or take några timmar. UNDERBART!

Nu ska jag glida iväg till biblioteket som precis har öppnat här ute på vischan och låna en snuskig mängd böcker. Hejs!

Jag bjussar på en action-bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar