fredag 30 november 2012

Uppsala tränings helg och finbesök.

Då var det helg igen! Vecka har gått snabbt och kantats av både det ena och det andra. Men igår (Torsdag) så anlände förste man: min gode vän Hugo Mattsson, från Norrköping. Med ett par pannkakor stekta så begav vi oss ut i snölandet för en storhandling. Här berättar han om sin upplevelse:

Idag är det fredag och vissa har fått plugga medan andra har varit ute och pulsat snö. Ahh denna efterlängtade snön! Snö+mörker+mina myzbelyz och imorgon är det också första avsnittet av Julkalendern! Och då pratar jag inte bara om SVTs julkalender utan också om min vän Hugos egna julkalender som ni hittar om ni söker på "Mysteriet pa kakenhus" på Youtube! Det går bra nu helt enkelt!

Nu väntar vi bara in våra två andra gäster som skall bo här denna helg.
Först har vi den norrländska skönheten Linnea Sundström och sedan en muskolösa hunken Linus Ericson. Det kommer anlända ikväll till sprintintervallerna.

På lördag kommer jag att vara värt för Herrmiddagen hela dagen. Jag tror det kommer bli sweeet! De andra kommer att träna hela långa helgen men det blir nog en hel del gött häng.

Peace Out Everybody! /Hugo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar