söndag 18 december 2011

Vad händer idag?

Jag gillar att göra en lista på saker och ting så här kommer en finfin lista över vad som händer just nu:

- Jag lider med alla OLGY-elever som inte får vara med på deras Idre-läger
- Jag är glad för alla OLGY-elever som får vara med på deras Idre-läger
- Önskar att jag fick vara på Idre-läger istället för att plugga till kemi-tenta (som för övrigt är aptråkigt)
- Min skadade häl är nu på bättringsvägen...
- .. och har sprungit totalt 15 minuter denna vecka. På detta faktum har jag bara en sak att säga, nämligen YEAH BABYYYYY!
- Har fått en telefonräkning på 1000 spänn tack vare att telia glömde påminna mig om att mitt gratis spotify gått ut
- Är på plats 19 i telefonkö hos Telia efter 28 minuters köande.
- Snart är det jul-jul-juuuuul :D
- Fick ett par finfina örhängen gjorda av en palmväxt av sambo-Lovisa och semisambo-David i julklapp

Allt från mig, tjingeling! /S:et

Dagens outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar