onsdag 14 december 2011

Filosofiska tankar

Den händer inte så ofta, men ibland funderar jag över livet och döden och allt det där. Dagens tankar kom efter att jag kollade på uppdrag granskning om högerextremister i Sverige och kopplingar mellan svenska idioter och Anders Behring Breivik och hans påhitt. Mina ögon ploppade ut ur sina hålor under intervjuerna där dumma snubbar satt och snackade skit och flinade. Usch.

Efter uppdrag granskning hade jag fått nog av samhällskritiska saker. Bytte över till Berg flyttar in och där befinner jag mig nu. I vardagsrummet ligger en svag doft av chokladsås kvar från kvällens gött-gött. Ska gå och lägga mig strax. På tal om sängar önskar jag mig en säng i julklapp. 68 000 för en hästens dubbelsäng, är det någon som känner för att punga ut med det? Jag tror mig höra ett svagt ja någonstans. Dumt i så fall, finns för 1500 på blocket. Vips så har man 66500 kronor över att göra annat!

Över och ut från Sarkrates.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar