fredag 2 december 2011

Officiell flytt!

Nu har jag för sista gången lämnat lägenheten på Kvarngärdet för att ta mig till skolan. Medan jag är i skolan ska sambo-Lovisa med hjälp av sina slavar flytta det sista av våra grejer, där inräknat sängar och mat. Det viktigaste med andra ord. Tro inte att jag glider på en räkmacka medan Lovisa gör allt jobb, jag har nämligen packat hela förmiddagen igår, hela gårdagenskvällen och nu på morgonen innan skolan. Jag ser därför inte särskilt mycket fram emot den sju timmar långa datalabb jag har framför mig. Mina ögon är väldigt, väldigt tunga och huvudet är väldigt, väldigt tungt (ja, jag vill att ni ska tycka synd om mig). Men när labben äntligen tar slut får jag åka till mitt nya hem och börja packa upp. Wohoo!

Nu ska jag maila sjukgymnasten. Min hälsena är nämligen nästan hel! /S:et
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar