söndag 9 oktober 2011

Underbar söndag!

Goood morgon :D jag spenderade lördagskvällen i Lilla Sunnersta hos sambo-Lovisas pojkvän där vi spelade spel och hade allmänt jätteroligt. Inte fullt lika härligt var det imorse när vi skulle cykla iväg och jag hade punktering på båda däcken :b ett exploderade faktiskt när jag höll i cykeln. Väldigt Bond-aktigt!

Nu får jag i alla fall ta mig in till stan med buss istället för att cykla de 8 kilometerna. Något positivt får man i alla fall ut av det :D Jag ska plugga heeela dagen lång innan vi ska till OK Linnés klubbstuga för pizzaafton.

Haha, en dam steg precis på bussn om såg ut som ett misstänkt fall av walk of shame. Ni som inte vet vad det är (t.ex. far) missar tyvärr det roliga. Over an out /S:et
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar