söndag 2 oktober 2011

Ojojoj!

Här i Uppis har det varit fullt upp! Jag har först och främst hunnit skriva min första dugga. För er som inte vet vad det är kan man säga att det är en liten minitenta. Det gick ganska bra. Om det är någon som undrar. Vår matteföreläsare är grym så provet kändes ganska överkomligt (:

Igår hade vi UTN-gasque, där jag tror att vi blev teknologer. Istället för reccar. Känns lite mystiskt. Kan inte längre kalla mig Sara-reccen. Ack! Tjejerna i min klass hade förhäng med hårfixande och mycket ätande innan. Det var nääääeejz. Jag känner att jag nu har belägg för att svara på min mors fråga om jag skaffat mig några kompisar i klassen. Så här efter 6 veckor så borde man faktiskt ha åtminstone en. Jag har i alla fall flertalet verkar det som!

Göttigt värre i alla fall. Nu ska jag börja plugga till nästa dugga, som inträffar om cirkus 192 timmar. Tjingeling /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar