lördag 8 oktober 2011

Helg-helg-helg!

Åh, så gött med helg! Halva av den har knappt hunnit flyta förbi och jag har gjort en massa fräsiga saker. Jag har hunnit träffa nästan alla 94:or som går på OLGY Sandviken, de var nämligen på studiebesök på universitetet igår! Det var über-düber-mysigt att få en pratstund med mina favorit-ettor (som numera är tvåor. Läskig tanke) och jag fick till och med äta middag tillsammans med Alice på MAX. Det var sweet så att säga.

Vi hann även med att klunka i oss två kannor te innan hon åkte vidare på orienteringstävling i Stockholm och jag åkte till två kemiteknik-vänner där jag blev bjuden på en andra middag. Aldrig har jag sett en kille vara så duktig på att laga mat måste jag påpeka! Att det smakade gott var ju antagligen en konsekvens av det :D

Idag pressar jag in så mycket plugg som jag bara orkar (vilket egentligen inte är så mycket) eftersom vi har biologitenta om två veckor och jag har bara hunnit läsa cirka hälften av vad jag ska. Men när jag ätit lite tacopaj ska det nog gå snabbt som fäääeeen.

Det var allt från Uppis! Peace and löv /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar