fredag 5 april 2013

17:37

Hej hå! Göttigt att vara hemma. Har hunnit med att packa upp, tvätta, inte städa och träna. Sovit riktigt gott på min älskade kudde har jag ägnat natten åt. Det var skönt. Längtar dock tillbaka lite till de bulgariska skogarna, har orienterat snuskigt bra den senaste veckan. Rivmärken läker ju så snabbt och snart har jag inget kvar förutom mina minnen och en bunt kartor. För tre veckor sedan gick jag omkring med en halvt otrevlig nedstämdhet över att jag kanske inte ens skulle kunna springa under lägret, men attans vad fel jag hade! Ser fram emot att inom kort köra ett av mina pass som står på önskelistan som jag skrev strax efter jag blev skadad, nämligen 20 kilometer köttning i skog (som Amanda, min kära, skulle uttrycka det).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar