torsdag 27 december 2012

Uttråkad

Har hela dagen framför mig och inte ett skit att göra. Sträckningen i låret är inte riktigt bra, vilket betyder att jag inte ska springa idag. Det finns ingen bil hemma, vilket betyder att jag inte kan ta mig till skidspåret. Bröderna har åkt till Åre, vilket betyder att det är tyst och lugnt i Casa Lundsten. Ska fundera ut något spännande att göra, så to be continued...

Vid frukostbordet fick jag sällskap över Skype från Aussie-Ampan. Hon satt på kvällskvisten och färgade håret medan jag snaskade i mig frukostmackan. Brun som en chimpans var hon också! Just nu är hon och sköljer bort färgen, men efter det ska vi fortsätta diskutera våra värdsliga i-landsproblem så som hur mycket vi saknar varandra och hur långt bort hon är. Fin tjej det där alltså.

Skulle lägga ut en bild på Amanda men hittade den här, 
tidigare opublicerade, på Rebecka. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar