fredag 11 november 2011

Kärleksförklaring till Sandviken

Ibland går jag in och läser på bloggarna tjugosjub och norrlandsguuld och VARENDA gång någon lägger upp en bild på lite folk vid köksbordet, eller snackar om snabbdistansrundan börjar jag sakna OLGY något så fruktansvärt! Att få tre år i Sandviken är tamigfan (ursäkta svordomen mor) inte nog, jag vill ha meeeer. Mer mer mer. Jag ska nog hoppa av universitet och söka anställning som studiesocialt ansvarig på orienteringsgymnasiet. Ska börja arbeta på ansökan nu. Och sen ska jag köpa mig ett helt lägenhetshus i Norrsätra och rusta upp det till värsta lyxkorridorerna så alla OLGY-barn kan bo i harmoni tillsammans och kanske ha en alternativ-tränings-bassäng och lite andra grejer på en terass på taket. Så kan alla skadade träna alternativt i en underbar miljö tillsammans med mig. En helt amazing idé!

Nu ska jag åka och handla lite byggmaterial till det. Tjingeling :) /S:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar