måndag 7 november 2011

Filosofi-dags

Ikväll filosoferar jag. Jag har kommit fram till följande intressanta företeelser som kan vara värdiga att fundera över under natten:

- Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, för imorgon vill jag träna och för att träna behöver man vara frisk för att inte dra på sig en hjärnhinneinflammation till. Det har vi lärt oss "the hard way" så att säga.
- Jag tar ansvar för min stackars hälskada och varvar för tillfället tåhävningar, stretchning och värmekudde.
- Enligt Henrik ska en bioteknik-etta gå på alla aktiviteter på bioteknikdagarna i helgen.

Detta blandat med frågorna Vad gör vi här?, Vem är Gud?, Varför är jag blond? med mera så kan man sysselsätta sig ett tag. Tur då att jag är civilingenjör och slipper flumma runt så, allt vi lär oss har ju ett facit! Livet är gött ibland.

Natti natti /S:et

Vackra pojkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar